Informasjonsside for utstillere

Her finner du det du trenger å vite dersom du er utstiller på årets konferanse.

Fortsatt mulig å bestille profileringspakker

Dersom du allerede har registrert deg om utstiller kan du fortsatt bestille ekstra profilering.

Vi kan tilby følgende pakker:

Profileringspakke 1 – Aperitiffrunde
Èn drikkebong til deltakere på minglemiddag 6. september. Med annonsering fra scene og skjerm.
80 000 kr eks. mva – BESTILLINGSFRIST FREDAG 2. SEPT

Profileringspakke 2 – Aperitiffrunde Gallamiddag
Aperitiff før gallamiddag 7. september. Annonseres fra scene og skjerm.
100 000 kr eks. mva – BESTILLINGSFRIST FREDAG 2. SEPT

Profileringspakke 3 – Velkomstpakke på hotellrom Moxy
Velkomstpakke (Goodiebags) fra bedriften blir lagt på alle hotellrom på Moxy, 435 stk.

Velkomstpakken må dere sette sammen selv og levere til hotellet senest 5. september.
20 000 kr eks mva

Profileringspakke 4 – Flyers på hotellrom Moxy
Flyers fra bedriften blir lagt på alle hotellrom på Moxy, 435 stk

Inkluderer bare distribusjon av flyer. Dere må produsere, printe og levere flyer selv til hotellet senest 5. september.
15 000 kr eks mva

Ta kontakt med oss for å bestille profileringspakke.

 

Ta kontakt med oss

Jens Måge
Fagrådgiver

Telefon: 92292262
E-post: jens.maage@avfallnorge.no


 

Praktisk informasjon for utstillere

Bestilling av utstyr
Messevegger er inkludert men teppefliser, strøm, lys, fargede messevegger, møbler og annet bestilles av hver
enkelt. Merk at det ikke er strømpunker i hallen, alle behov for strøm må bestilles.
Utstyr bestilles via denne linken: https://www.nettbutikk-tmu.no/xmeetingpoint/

Frist for bestilling av strøm og utstyr er 17. august. Bestilling etter dette vil bli bilagt et pristillegg på 25%.

Alt du trenger å vite som utstiller finner du her

1. Åpningstider utstillingen for publikum

Onsdag 7.9. kl 09 – 17.30

Torsdag 8.9. kl 08 – 14.00

Dere som er utstillere får adgang til utstillingen både onsdag og torsdag fra kl 07.
2. Leid utstyr fra X Meetingpoint

Utstyr som er leid (tepper, strøm/lys og andre ting) skal være på plass mandag kl 12. Messevegger skal også være ferdig montert da.
3. Nedrigg

I opprinnelig utstillerinfo sto det nedrigg fra kl 16. Det stemmer ikke. Dere kan begynne nedrigg 8.9. kl 14, da utstillingen stenger for publikum.
4. Aktiviteter i møtesenteret – møblering leide møterom

Det vil pågå noen parallelle aktiviteter i møtesenteret. Dere som har egne arrangementer har vi direkte dialog med om dette. Dere som har leid møterom skal ha meldt inn ønsket møblering. Hvis dere lurer på hva som er er bestilt, ta kontakt – gjerne en gang for mye, så vi er sikre på at det blir riktig.
5. Adresse (levering utstyr)
X Meeting Point, Kragerudveien 50, 2013 Skjetten (merk «Avfall Norges Årskonferanse»)
(ligger på Hellerudsletta langs RV 22 mellom Hvam og Gjelleråsen – like ved E6, og midt mellom Oslo og Gardermoen. Veien til Hellerudsletta er skiltet fra E6 ved Hotell Olavsgaard og langs RV 4 fra Gjelleråsen).
6. Fortolling

Utstyr som blir sendt inn fra utlandet skal fortolles til eget selskap, ikke til X Meeting Point. Kontakt din transportør om dette.
7. Hotell

Dersom du har booket Utstillerbillett med overnatting på Moxy eller Thon gjelder overnattingen tirsdag 6.-8. september.
Dersom du har behov for overnatting mandag  5. til tirsdag 6. september må du ordne dette selv. Ta direkte kontakt med Moxy eller Thon for å booke en ekstra overnatting. Ekstra overnatting er ikke inkludert i billetten.

Bli utstiller eller partner - UTSOLGT

Avfall Norges Årskonferanse er en unik mulighet til treffe hele den norske gjenvinningsbransjen på ett brett. I år endrer vi konseptet for konferansen litt, slik at utstillingen kan besøkes under neste hele konferansen. Vi har også et bredere sett med flater å tilby dere som er utstillere. Dette inkluderer f.eks. egne møterom for foredrag og kundemøter, profilering knyttet til servering av mat, drikke og underholdning og profilering på konferansehotellet rom og fellesarealer.

Årets utstilling

I år kan deltagerne besøke utstillingen under hele konferansen. De fleste tjeneste- og utstyrsleverandørene vil være plassert nede i messehallen, mens det vil være mulig for mindre standsutstillinger oppe i møtesenteret.

PÅMELDINGSFRIST som utstiller var 10. august

Bli partner!

I år kan du velge mellom å være partner, utstiller eller begge deler. Som partner får du unik mulighet til profilering og deltagelse.

OBS! Begrenset antall plasser.

  • Bronsepartner

  • Prioritet i utstilling ved bestilling før 1. april
  • Firmalogo på hjemmeside og nyhetsbrev
  • Rullerende firmalogo på infoskjermer
  • En gratisbillett m overnatting, minglemiddag og gallamiddag (Full pakke)
  • 20.000,-
  • UTSOLGT
  • Sølvpartner

  • Prioritet i utstilling ved bestilling før 1. april
  • Firmalogo på hjemmeside og nyhetsbrev
  • Rullerende firmalogo på infoskjermer
  • Konferanserom 53 kvm, plass til 40 personer
  • Branding i tribune foaje
  • To gratisbilletter m overnatting, minglemiddag og gallamiddag (Full pakke)
  • 40.000,-
  • UTSOLGT
  • Gullparter

  • Prioritet i utstilling ved bestilling før 1. april
  • Firmalogo på hjemmeside og nyhetsbrev
  • Rullerende firmalogo på infoskjermer
  • Konferanserom 106 kvm, plass til 110 personer
  • Branding i tribune foaje
  • Egen podcast episode
  • Tre gratisbilletter m overnatting, minglemiddag og gallamiddag (Full pakke)
  • 60.000,-
  • UTSOLGT

Prisliste utstiller

Utstillingsareal i messehall a 9 kvm – UTSOLGT
Areal for utstilling tilbys i moduler på 9 kvm (3×3 meter).
1 x 9kvm – 15 000 NOK

Rabatt: Fra tredje bestilte modul får man kr. 5000,- i rabatt per modul.

Messevegger, teppefliser, strøm, lys, fargede messevegger, møbler og annet bestilles av hver
enkelt. Merk at det ikke er strømpunker i hallen, alle behov for strøm må bestilles.

Profileringspakker
Vi har laget noen tilbud til dere som ønsker ekstra profilering på årskonferansen.

Hvorfor ikke spandere noe godt å drikke eller spise på andre under arrangementet med deres logo synlig, og markedsført under arrangementet? Hva med å få plassert logoen/firmanavn/informasjon om produkt/tjenester på andre flater enn i selve utstillingen, som hotellrom eller lobbyen?

Se tilbud og priser i bestillingsmodulen.

Privat møterom 106 kvm – UTSOLGT
15 000 NOK
Møterom på 106 kvm med plass til inntil 110 personer.
Kan brukes til møteaktivitet/kurs/lounge.
Rommet beholdes gjennom hele konferansen.

Private møterom 52 kvm – UTSOLGT
12 500 NOK
Møterom på 52 kvm med plass til inntil 40 personer.
Kan brukes til møteaktivitet/kurs/lounge.
Rommet beholdes gjennom hele konferansen.

Private møterom 22 kvm – UTSOLGT
10 000 NOK
Møterom på 22 kvm med plass til inntil 8 personer.
Kan brukes til møteaktivitet/kurs/lounge.
Rommet beholdes gjennom hele konferansen.

Stand Runway møtesenter – UTSOLGT
10 000 NOK
2×3 kvm og gir plass til ca to roll up, et barbord og to stoler

Utstiller billett med overnatting – UTSOLGT
6 200 NOK
Utstillerbillett alle dagene med minglemiddag og gallamiddag.
Inkludert to overnattinger på enkeltrom
Disse rabatterte billettene er forbeholdt utstillere.
Max 3 per bestilling. Ønsker dere flere må dere kjøpe vanlig deltagerbillett.

Se mer informasjon om hotellene under «kjøp billetter»

Utstiller billett uten overnatting – UTSOLGT
3 500 NOK
Utstillerbillett alle dagene med minglemiddag og gallamiddag.
Disse rabatterte billettene er forbeholdt utstillere.
Max 3 per bestilling. Ønsker dere flere må dere kjøpe vanlig deltagerbillett.

Utendørs utstillerareal – UTSOLGT
25 000 NOK
Areal for utstilling utendørs tilbys i moduler på 25 kvm.
1x25kvm – 25 000 NOK
Dette arealet vil være forbeholdt maskiner/kjøretøy som vil være utfordrende å plassere inne i messehallen.
Det vil være tilgjengelig totalt 700 kvm utendørs.

_

Alle priser er eks MVA